Извештај са екскурзије - 3. i 4. razred

Jednodnevna ekskurzija 3. i 4. razreda organizovana je u petek, 20.05.2016. godine.

Planirana maršruta ekskurzije Kovin-Valјevo-Aranđelovac-Kovin.

Agencija koja je organizovala ekskurziju je "MATIK-TURS" iz Kovina. Prevoz je organizovan iz Požarevca "LITAS", autobus je bio parkiran u školskom dvorištu, a organi MUPA-Kovin, pre polaska obavili kontrolu ispravnosti autobusa. Na ekskurziji je bilo 51 učenik, 4 učitelјice 3. i 4. razreda. Agencija je angažovala vodiča. Svi učenici, vozili su se jednim autobusom i bili udobno smešteni, svako je imao svoje sedište.

Autobus je krenuo iz školskog dvorišta OŠ" Desanke Maksimović" u 7 časova i 25 minuta, svi učenici sa spiskova, stugli su na vreme.

Vozač je napravio pauzu pre 9 časova zbog doručka i posete toaletu. Putovanje smo nastavili ka Valјevu i tamo stigli u 11 časova. Obišli smo mesto Brankovinu,  gde je živela i pisala pesme Desanka Maksimović, staru i novu školu, crkvu i grob naše pesnikinje. Posetili smo i muzej Desanke Maksimović, gde su učenici uživali , gledajući njenu odeću, predmete koje je koristila, njene fotografije i slušajući njen glas kako izgovara prelepe stihove. Učenici su imali priliku da kupe suvenire, veoma su bili zadovolјni i puni lepih utisaka.

Putovanje smo nastavili ka manastiru Lelić, posle 12 časova. U manastiru je monah, informisao učenike, da se tu nalaze mošti Svetog Nikolaja. Učenici su razgledali unutrašnjost manastira i kupovali suvenire, palili sveće.

Posle posete manastira, prošetali smo kroz centar Valјeva i otišli na ručak u 13časova i 30minuta do 14časova i 30minuta. Učenici su bili zadovolјni izborom ručka i pristojno su se ponašali u restoranu. Posle ručka, obišli smo Ulicu Tešnjar, ulicu starih zanata. Putovanje smo nastavili ka Aranđelovcu, gde smo stigli u 16časova i zadžali do 17časova i 20minuta. Učenici su uživali u razgledanju parka, kupovali suvenire, pili mineralnu vidu sa izvira, a vodič je informisala učenike o dvoru Karađorđevića i Bukovičkoj banji. Putovanje se nastavilo ka Kovinu i pravlјena je jedna pauza.

Vožnja je bila sigurna, a učenici su bili veoma raspoloženi, veseli i zadovolјni. U Kovin smo doputovali u 19časova i 15minuta, vozač je parkirao autobus u školsko dvorište, zbog bezbednog izlaženja učenika. Agencija je dobro organizovala celokupno putovanje, po planiranom redosledu. Sitna kiša, koja nas je pratila ceo dan, nije uspela da nam pokvari lepe utiske i druženje sa ove ekskurzije.