Пројектна настава у трећем разреду „Здраво се хранимо“
Ученици 3/1 и 3/2 су реализовали пројектну тему: „ У здравом телу- здрав дух“.
ЦИЉ је усвајање здравих навика и стилова живота. Припремање и конзумирање здраве ужине.
ИСХОДИ су у потпуности остварени и сваки ученик ће бити у стању да:
- разликују здраву од нездраве хране
- уочи значај воћа и поврћа у исхрани
- уочи значај да је здрава исхрана – разноврсна исхрана
- сарађује са другима у групи на заједничким активностима
- пронађе нову намену воћу и поврћу
- природне облике надограђује и допуњује и на тај начин развија комбинаторне способности
- примени стечена знања и доживљена искуства на новим задацима
ДУЖИНА ТРАЈАЊА ПРОЈЕКТА је реализована током 5 школских часова непосредне и онлајн наставе.
ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ је планирано и реализовано током октобра месеца.
ПРОЈЕКТНЕ АКТИВНОСТИ:
Најпре су посматрали и уочили проблем- Шта утиче на наше здравље? Подсетили се шта знају о здравим навикама, а затим разговарали о проблему. Размислили су и предложили решења.Ученици су предлажили начине решавања проблема ( Здрава ужина) . Исланирало се спровођење акције ( динамика, сарадња, материјал). Кренули су у акцију: узели су учешће у вођеним активностима, пратили и бележили пројектне активности, а затим анализирали резултате. Подели су и послали поруку. Направљена је презентација радова и извршена евалуација
ПРОДУКТИ ПРОЈЕКТА
Песме и приче на тему : У здравом телу- здрав дух у часопису „Витез“, представљен Мали кувар здраве ужине, направљена ужина у школи и направљен „смути“ од воћа, код куће.
УЛОГА ИКТ-а У ПРОЈЕКТУ је била важна јер су ученици, укључивањем у Г-учионицу, представили и своје активности спроведене код куће.
Мали кувар су рецепти које су сами осмишљавали и по којима су ученици правили своју здраву ужину - електронско издање
ППТ презентација пројектних активности је Представљање пројектинх активности на сајту школе.
}Наташа Буљугић